Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-migrate-db domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /lifecare.com.pl/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the header-footer-elementor domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /lifecare.com.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
RODO – Lifecare

IDD

Informacja o dystrybutorze

Poproś o wycenę

RODO

Klauzula informacyjna dla osoby poszukującej ubezpieczenia

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (dalej: RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu, przedstawienia porównania ofert towarzystw ubezpieczeniowych współpracujących z PMC LifeCare sp. z o. o. w oparciu o wyrażoną zgodę (art. 6 ust.1 lit. a RODO);
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zaproponowania produktu najbardziej dostosowanego do wymagań i potrzeb osoby poszukującej ochrony ubezpieczeniowej – w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO), jakim jest konieczność ustalenia wymagań i potrzeb osoby poszukującej ochrony oraz przedstawienia produktu odpowiedniego do tych wymagań i potrzeb wynikającego z art. 8 ust. 1 i ust. 3 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń;
    • Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przypomnienia o końcu polisy i oferowania produktów i usług współpracujących z PMC LifeCare sp. z o. o. towarzystw ubezpieczeniowych w oparciu o wyrażoną zgodę (art. 6 ust.1 lit. a RODO) oraz na podstawie zgody na otrzymywanie informacji handlowej, w tym realizacji marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących tj. z wykorzystaniem np. e-mail i/lub sms i/lub połączenia telefonicznego i/lub komunikatorów internetowych;
    • PMC LifeCare sp. z o. o. może również przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa – art. 6 ust 1 lit. c RODO – przede wszystkim w celu wypełnienia obowiązków wskazanych w ustawie o dystrybucji ubezpieczeń oraz w ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym;
    • Ponadto PMC LifeCare sp. z o. o. może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w dowodowym i celu ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dostawcom oprogramowania i firmom świadczącym usługi informatyczne, hostingodawcy poczty e-mail, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, towarzystwom ubezpieczeniowym, innym podmiotom uprawnionym na mocy prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do odwołania zgody, upływu roszczeń lub przez czas wskazany w przepisach prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, odwołania zgody w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz wyrażenia sprzeciwu.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi realizację poszczególnych celów przetwarzania wymienionych wyżej, przy czym zwracamy uwagę, iż brak zgody marketingowej (punkt 3 podpunkt 3 klauzuli) nie powoduje negatywnych konsekwencji, ani nie uniemożliwia realizacji pozostałych celów.
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Pani/Pana dane będą podlegały profilowaniu w celu dopasowania produktów lub usług do potrzeb i Pani/Pana preferencji lecz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.

 

Klauzula dla uczestników działań marketingowych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. (dalej: RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działań marketingowych na podstawie wyrażonej zgody w oparciu o przesłankę z art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. dobrowolnej zgody osoby. Ponadto Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane hostingodawcy poczty e-mail, firmie świadczącej usługi marketingowe, firmie świadczącej usługi informatyczne, dostawcy oprogramowania.
  5. Dane osobowe użytkowników witryny internetowej mogą być przekazywane do odbiorców z państw trzecich – poza EOG, z uwagi na korzystanie z narzędzi analitycznych i marketingowych dostarczanych przez podmioty transferujące dane do państw trzecich. Przekazanie danych będzie realizowane z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony danych, w szczególności w oparciu o decyzję Komisji Europejskiej uznającą, że dane państwo trzecie zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, a w innych przypadkach poprzez tzw. standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingowym do odwołania zgody. Dane przetwarzane w celu zapewnienia rozliczalności i obrony przed roszczeniami będą przechowywane do 6 lat.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu archiwalnym.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne.
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Pani/Pana dane będą podlegały profilowaniu w celu personalizacji reklam, dopasowania produktów lub usług do potrzeb i Pani/Pana preferencji oraz w celu dopasowania wyświetlanych na stronie internetowej treści do preferencji użytkowników (szczegóły w polityce prywatności), lecz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje wywołujące skutki prawne lub w inny sposób istotnie wpływające na osobę.

 

Klauzula informacyjna dla kontrahenta oraz osób fizycznych pełniących funkcję członków organów osób prawnych, prokurentów, pełnomocników, reprezentantów kontrahenta oraz osób kontaktowych ze strony kontrahenta

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. W sytuacji, gdy jest Pani/Pan przedstawicielem naszego Kontrahenta Pani/Pana dane osobowe
  • przetwarzane będą w celu:
    • nawiązywania i utrzymania relacji biznesowych w tym podpisywania umów lub w celu kontaktu w związku z realizacją umowy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora -art. 6 ust.1 lit. f RODO
    • realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze związanych np. z rozliczeniem finansowo-księgowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • dochodzenia roszczeń na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Pani/Pana dane pozyskaliśmy:
  • w przypadku, gdy jest Pani/Pan osobą reprezentującą spółkę – od podmiotu, w którym pełni Pani/Pan funkcję członka organów osób prawnych oraz z rejestrów podmiotów gospodarczych (KRS, CEIDG, GUS), ogólnodostępnych źródeł – w tym stron internetowych podmiotu który Pani/Pan reprezentuje;
  • w przypadku, gdy jest Pani/Pan osobą wyznaczoną przez podmiot do kontaktu: od podmiotu, w którym pełni Pani/Pan tę funkcję w ramach realizowanej umowy.
  • Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.
  1. W sytuacji, gdy jest Pani/Pan naszym Kontrahentem -stroną łączącej nas umowy Pani/Pana dane osobowe
    • przetwarzane będą w celu:
      • realizacji umowy oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy zgodnie z przesłanką z art. 6 ust.1 lit. b RODO;
      • realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze związanych np. z rozliczeniem finansowo-księgowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      • utrzymania relacji biznesowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
      • dochodzenia roszczeń na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki a także realizacji uprawnień wynikających z prawa autorskiego – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • Pani/Pana dane pozyskaliśmy ze źródeł ogólnodostępnych – Internet (rejestry podmiotów gospodarczych takie jak CEIDG, KRS, GUS, strony internetowe. Ponadto podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
    • Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom takim jak hostingodawca poczty e-mail, dostawcy oprogramowania, firma zajmująca się obsługą IT, kancelaria prawna, firmy kurierskie, dostawcy usług pocztowych, klienci, firmy doradcze, banki, firma zajmująca się obsługą księgową oraz innym uprawnionym na mocy prawa podmiotom.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

– w sytuacji gdy nie dojdzie do zawarcia umowy – do zakończenia negocjacji lecz nie dłużej niż rok od ostatniego kontaktu.

– w sytuacji zawarcia umowy przez czas jej realizacji, a następnie do upływu roszczeń z umowy. Dane z dokumentów finansowych będą przechowywane przez czas wskazany w przepisach prawa z zakresu rachunkowości – tj. 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.

Dane przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes będą przetwarzane do wniesienia sprzeciwu lecz nie dłużej niż to konieczne do osiągniecia wskazanego celu.

  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych wyrażenia sprzeciwu.
  2. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Klauzula informacyjna dla osób korzystających z formularza kontaktowego

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. (dalej: RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., ul. Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w zapytaniu złożonym przez formularz kontaktowy przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, a podstawą ich przetwarzania jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez wysłanie zapytania przez formularz.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane hostingodawcy strony internetowej, poczty e-mail, firmie świadczącej usługi informatyczne oraz innym podmiotom, gdy wynika to z przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.


Klauzula informacyjna dla procesu rekrutacji

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (dalej: RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przesłanki realizacji umowy oraz podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celu weryfikacji kompetencji kandydata w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane portalom rekrutacyjnym, firmom świadczącym obsługę prawną, firmom świadczącym usługi informatyczne, hostingodawcy poczty e-mail.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz wyrażenia sprzeciwu.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.


Klauzula informacyjna dla osób wnioskujących o realizację praw z RODO

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMC LifeCare sp. z o.o., Piotrkowska 4D, 45-304 Opole,  KRS: 0001089582, NIP: 7543367381, REGON: 528048430.
  2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z inspektorem ochrony danych na skrzynkę mailową: rodo@lifecare.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

–  rozpatrzenia Pani/Pana wniosku i realizacji przysługujących Pani/Panu praw takich jak:

– Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą;

– Prawo do sprostowania danych;

– Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);

– Prawo do ograniczenia przetwarzania;

– Prawo do przenoszenia danych;

– Prawo do sprzeciwu

zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. w oparciu o przesłankę realizacji przepisów prawa,

– w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami (art.6. ust.1.lit.f RODO – przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora).

  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom takim jak: operatorzy pocztowi, firmy kurierskie, firmy świadczące pomoc prawną, hostingodawca poczty e-mail, firmy świadczące usługi IT oraz inne podmioty upoważnione na mocy prawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 6 lat.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu.
  5. Podanie danych osobowych jest warunkiem realizacji wniosku. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia realizację wniosku.
  6. Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.




Nazwa i dane Agenta:
PMC LifeCare Sp. z o.o.
NIP: 754-33-67-381,
kapitał zakładowy 20 988 zł,
Sąd Rejonowy Opole  KRS: 0001089582

Adres siedziby agenta ubezpieczeniowego
Opole, PIOTRKOWSKA 4d, 45-304 OPOLE